Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-augustus-2011 18:52.
errors
- Geplaatst op 20-augustus-2011 11:36In tegenstelling tot andere soorten fora geeft dit forum veel errors, met name bij het willen wijzigen van een reactieCatweazle
- Geplaatst op 20-augustus-2011 12:28Ja klopt daarom zijn de admininstellingen voor mij ook niet toegankelijk.
Ons excuus voor het ongemak en we hopen deze zo snel mogelijk op te lossen.
Groeten Lena (moderator forum en chat)Lena goes live!! - Geplaatst op 20-augustus-2011 13:07Misschien eens denken aan een ander alternatief forum, er zijn een aantal goede (gratis) oplossingen.
Denk bijv aan phpbb3 of messageboardCatweazle - Geplaatst op 20-augustus-2011 14:58Via support@justchat.nl kan je je klacht neerleggen.
Zou ik wel fijn vinden daar de eigenaar van deze site nogal druk is en ik hoop dat als er meer mensen hem mailen hij wat vlotter is in het bedenken van een oplossing van de problemen
Lena goes live!! - Geplaatst op 21-augustus-2011 18:52Probeerr gerust te posten en als het aantal erachter plaatsen nog niet lukt is het geen ramp hoor.
Als iedereen het maar niet nalaat blijft het wel overzichterlijk.Lena goes live!!