Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-mei-2012 12:22.
Wat zou je doen, met een miljoen?
- Geplaatst op 05-november-2009 09:26
Uiteraard belastingvrijquote:skip schreef op 05 November 2009 @ 09:16:
(en we vergeten uiteraard de almachtige belastingdienst, of bedoelde je die 1.000.000,- na aftrek van belastingen ??
)
anders is het zo op hahahaha"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op 05-november-2009 09:29oh, oke, in dat geval blijft er dus nog een extra 999.999,- euro over om te besteden...

- Geplaatst op 05-november-2009 16:43Ik zou een dure auto kopen (heeft iemand nog een advies)
Een klein knus huisje met alle luxe die je je maar kan bedenken
Een zomerhuis in een ver warm land kopen aan die prachtige mooie blauwe zee
Mijn kids en familie waar ik NU ook heel goed mee overweg kan laten mee genieten en ze van alles geven om ook hun leven te veraangenamen
Ook wat naar goede doelen en dan het liefst annoniem want bedankjes nee daar pas ik voor (ik heb het toch ook maar gewonnen en er niets voor hoeven doen)
Verder gewoon veel leuke nieuwe dingen kopen.
Verder zou er eigelijk niets veranderen en jullie hier op justchat zeker niet vergeten
Die kaartjes voor een eventuele meeting volgend jaar in de efteling je raad het al die zou ik dan voor iedereen betalen lolLena goes live!! - Geplaatst op 05-november-2009 19:58mn ex uitkopen en mn lieve knusse gezellige huissie houden

- Geplaatst op 08-november-2009 11:20een eilandje bemachtigen en daar lekker zitten in me uppie, uiteraard hebben alleen mn kids het adres..."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed
- Geplaatst op 08-november-2009 14:51tssss...lekker lief....NOT!!!!
ken k nie eens meer bakkie komen doen....
- Geplaatst op 09-november-2009 09:43met een miljoen is het niet zo moeilijk wat te doen.
gewoon hoop sigarenbanden opkopen, daarna lekker met vrouw op vakantie gaan. - Geplaatst op 18-november-2009 09:57Met een miljoen zou ik de studies voor mijn kinderen vastleggen, een leuk huisje kopen en mijn geldzorgen opzij zetten, dat zou al een verademing zijn. Ik zou het bedrag verborgen houden voor mijn exen (lees: de hongerige roofdieren) en doen alsof er niets is verandert, geen uitbundige zaken of gekke 'over-the-top' dingen doen...maar gewoon wat lekkerder leven met de kleine dingetjes die dan weer kunnen!"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed
- Geplaatst op 20-januari-2011 12:31ja wat zullen we eens gaan doen een leuk feestje met mijn chat vrienden lijkt mij ook wel wat
ja en dasn natuurlijk wat v oormezelf en kinderen en kleinkinderen
maar ja lekker door dromen maar is het beste denk ik - Geplaatst op 20-januari-2011 15:14jack een feestje lijkt mij ook leuk en voor mijn kinderen en kleinkids zorgen ook
- Geplaatst op 20-januari-2011 16:06Nu een miljoen zou leuk zijn maar gezondhied kan je niet kopen maar er heerlijk van genieten ja dat lijkt me wel wat over kinderen en kleinkinderen hoeven we niet te denken dat is van zelfsprekend ja gaan we met onze ploeg een heerlijke dat ergens heen genieten niet naar de sauna hoef je niet bang voor te zijn hahahahahah
- Geplaatst op 01-februari-2011 11:31ja ik zou me afvragen hoe ik het al die tijd heb kunnenoverleven met minder dan die miljoen
- Geplaatst op 01-februari-2011 15:58Ik zou een half miljoen houden en de rst weggeven .
Van dat half miljoen koop ik een mooi huis en ene nieuwe middenklasse auto.
En voor de rest ga ik dan twee keer per jaar op vakantie.
Laat mij ook al win ik een miljoen maar gewoon blijven
Ow ja ik zou sab een paar centjes geven zodat ze een chiwawa kan kopen
Lena goes live!! - Geplaatst op 01-februari-2011 16:58oh leuk lena en tineke krijgt weer niks
- Geplaatst op 01-februari-2011 17:00Wat had tineke dan graag willen hebben
Lena goes live!! - Geplaatst op 06-februari-2011 11:23wat ik het liefst zou willen een goede gezondheid en dat kun je met 1 miljoen niet betalen
- Geplaatst op 06-februari-2011 17:13Ja tineke is wel zo maar lukt niet altijd en dan is geldmischien een kleine plijster
- Geplaatst op 11-maart-2011 14:18ja wat zou je doen met een miljoen ??? maar wat moet je doen met 27,5 miljoen is om te huilen zoveel geld dat je niet kan opmaken
- Geplaatst op 10-november-2011 14:01wat ik zou doen met 27,5 miljoen. uhm zou een hele grote boerderij kopen met heel veel land er omheen en daarna ga ik met een noodgang me rijbewijs halen en dan een hele mooie auto kopen
ik geef me moeder en me broertje allebij 2 miljoen en me schoonvader en moeder ook
en me schoonbroertje en schoonzusje krijgen allebij een miljoen en ik zou 5 miljoen vast laten zetten voor me dochtertje en ik zou wat geld geven aan goede doelen en voor de rest tja weet ik het eigelijk niet denk gewoon zorgen dat ik gewoon gelukkig blijf
- Geplaatst op 10-november-2011 16:46ja ik meld me aan als vriendinnetje lijkt me wel leuk
- Geplaatst op 13-november-2011 23:41denk dat ik de ministers hun zakken zou vullen whaaaaaaaaaaa
- Geplaatst op 29-november-2011 21:43VERHUIZEN?
- Geplaatst op 30-november-2011 18:39Nu ik ene kleinkind krijg zou ik ook een deel vast zetten voor hem/haar.
Lena goes live!! - Geplaatst op 06-december-2011 21:09nu ik denk eerst nieuwe was machine kopen die gaan altijd stuk als het niet uit komt
- Geplaatst op 13-mei-2012 12:22Ik zou gaan klagen bij de staatsloterij waarom het er niet twee zijn lol