Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-september-2011 18:49.
Update React forum
- Geplaatst op 20-april-2011 22:48In de afgelopen dagen is er weer het een en ander gebeurd
Doordat de licentiecode verlopen was en deze niet te vernieuwen was (is nog steeds niet dus ik zit met een limiet) heb ik alvast het forum geupdated waar nog meer problemen zijn ontstaan.... zowaar ik niet pas om 2 uur op bed lag gisteren, maar ik heb hem wel werkende gekregen (gelukkig)
We zijn van react 1.95 naar 1.97-1 gegaan... de fixes hierin:
Layout
Vele lijstvormen zijn opgeschoond en verbeterd.
De toon-geadvanceerde opties is duidelijker en contextueler geplaatst bij de submit-buttons
De 'action-header' is geabstraheerd naar een losse template om deze makkelijker aan te passen
Dt en dd's zijn van classes voorzien voor eenvoudigere targetting dmv css
De mappenstructuur bij prive discussies en favorieten zijn visueel verwijderd
De iconen onder een avatar naast een bericht zijn verwijderd, alle gebruiker-interactie verloopt nu via de profiel-pagina
Paginering is alleen nog maar via tekstuele links, geen pulldowns meer
Database
MySQL Query cache is effectiever
Custom MySQL Date functies zijn verwijderd
Admin
De controleer-de-waarden tussenstap is uit de admin verwijderd
Doclib
Het kiezen en toevoegen van documenten in een RML-veld is vereenvoudigd
Browser performance
Aggressievere cacheing van CSS en JS files, minified CSS en JS, JS-files heringedeeld om minder data te versturen bij typische setups, multiple domains ondersteuning in de CSS files (voor parallele downloads)
IE8 support verbeterd
Op de kop af een jaar na 1.9.5 is MyReact 1.9.6 verkrijgbaar.
Met de release van React 1.9.6 zijn de volgende grote wijzigingen doorgevoerd:
Statische css & js wordt nu nog beter afgehandelt door retrieve_multiple v3
Door het implementeren van een dubbele cache-laag; worden Memcache queries nu nog efficienter afgehandelt
Er is ondersteuning voor SEO (zoekmachine vriendelijke) URL's toegevoegd
Er is ondersteuning voor meerdere templatelagen (meer dan de huidige 2) toegevoegd.
De database-tabel F_Documents heeft een gewijzigde opzet, welke tot wel 95% kleiner is
De shoutbox is vervangen door microblogs functionaliteit, welke tagging en mentioning ondersteunt
Vanuit de admin is te bekijken of het forum optimaal is ingericht, via de analyze_performance actie
Het is mogelijk om op documenten te reageren
Er is een mobiele templateset toegevoegd; welke via de config_sample kan worden aangeboden aan gebruikers
Er kunnen HTML-mails verstuurd worden bij bijvoorbeeld activatie-mails
Er is een mogelijkheid toegevoegd om voor bijvoorbeeld zoekmachines niet langer sessies aan te maken
Als gevolg van het gebruiken van een aantal nieuwe features, is voor React 1.9.6 een PHP versie hoger dan, of gelijk aan 5.2 vereistHostje.nl - Geplaatst op 21-april-2011 17:19Hahah en nu in het nederlands

Dit is info voor it ers hahah en een klein deel voor ons die ga ik uitzoeken als ik er tijd voor heb
Lena goes live!! - Geplaatst op 21-april-2011 17:29oke duidelijk (ha ha ) geef niet
- Geplaatst op 23-april-2011 09:37Hallo Maffe Muis,
Ik ben een regelmatige bezoeker/gebruiker van het forum en ik begrijp dat je er een hoop tijd in hebt gestoken, echter ik heb toch een opmerking.
In deze nieuwe lay out zijn, alle gegevens onder elkaar geplaatst.
Dus peronalia gegevens en "onderwerp" gegevens door elkaar.
Dus binnen een item staan de "vragen en antwoorden" een eind uit elkaar,
dit maakt het mijnsinziens lastig omdat je tussen de gegevens de "vragen en antwoorden" moet zoeken.
In de oude lay out stonden de persoonsgegevens links en de "vragen en antwoorden" direkt onder elkaar.
Wat wel handig is , dat je nu kan zien of een item wel/niet is bijgewerkt t.o.v. vorige bezoek
mvg Antoon - Geplaatst op 24-april-2011 10:43ummmzzz, ikke niet snap...Hostje.nl
- Geplaatst op 24-april-2011 19:43Misschien is het handig als je wat print screens maakt om duidelijk te maken wat je bedoeld Antoon!
Dan MaffeMuis misschie snappe
Lena goes live!! - Geplaatst op 04-mei-2011 23:21En wat is er met de actieve onderwerpen gebeurd?Ik heb geen horloge, ik heb de tijd....
- Geplaatst op 05-mei-2011 11:19Niets toch.
Je kan op actieve onderwerpen klikken en dan klik je op de tijd van laatste reactie.
Dan zie je af en toe wel het aantal berichten in een geel vlakje maar daar moet je dan maar niet op letten .
Verder zie je dan alles als vanouds.
Als je wat aan je instellingen wilt veranderen bv om je bericht volgorde om te keren,doe je dat bovenaan.Lena goes live!! - Geplaatst op 02-september-2011 11:53het laatste bericht is van 2009 op actieve onderwerpen klikken werkt dus niet zo goed:$
- Geplaatst op 04-september-2011 10:20nee je moet op laaste berichten klikken pittje
- Geplaatst op 05-september-2011 08:12Je kunt de volgorde van de berichtgeving aanpassen zodat de laatst geplaatste berichten als eerste te zien zijn, als je bent ingelogd.
Rechtsboven zie je voorkeuren staan, naast inloggen(uitloggen,als je bent ingelogd) en scroll je iets naar beneden tot je de mogelijkheid tegen komt voor het wijzigen van de volgorde.Catweazle - Geplaatst op 11-september-2011 18:49Bedankyt voor je uitleg Catwezale je bent wel op de hoogte met fora zo te zien

Goed lezen wat ik had geplaats Pitt dan was je er ook uit gekomen.
Ik ben niet zo blij met je nickname maar zolang ik geen admininstellingen heb kan ik je naam niet wijzigen en verzoek ik jou om een andere nickname te nemen.Lena goes live!!