Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 25-januari-2009 20:23.
Problemen met inloggen op de chat?
- Geplaatst op 21-januari-2009 15:03Ik heb vernomen dat meer mensen problemen hebben om in te loggen op de chat.
Hiervoor is java nodig welke door hier te klikken te downloaden is.
Als het probleem elders zit bijvoorbeeld in internet explorer zou u eens mozilla kunnen downloaden,dat kan hier gratis en voor niets
Hier zou het dan wel mee moeten kunnen .
Deze ervaring heb ik va iemand anders maar het is natuurlijk altijd te proberen.
Als u hem niet als u standaardbrowser insteld kan u hem alleen voor deze site gebruiken.Geheid dat deze dan wel werkt!
Succes!!Lena goes live!! - Geplaatst op 21-januari-2009 17:10hmm
Ja ik was op chat....( vorige week en eerder )
dus ik heb java..
nieuwe update van vorige week van java
en daarna niks meer......niet meer op chat
java opnieuw gedownload. maar vreemde foutmeldingen en ook een goede...
maar nog steeds niks...???
en explorer werkt goed en ga niet over op mozilla ......ook niet op mozarella ...hihi
We gaan het zien, wie weet kan iemand het uitleggen verder
en anders omdat er meerdere met problems zijn
misschien een idee om via ander dan java verder te gaan ???
ach ja zonder chat is er ook leven, maar vindt het wel jammer !!
Groetjes Anabar - Geplaatst op 21-januari-2009 19:56Ik begrijp je redenen Anabar maar de persoon waar ik het van heb had verder ook geen enkele problemen met internet alleen inloggen lukte niet op de chat.
Trouwens je hoeft absoluut niet over te gaan hoor je download het er gewoon bij en als je hem niet insteld als standaard browser hoef je hem nergens anders voor te gebruiken.
Heb jij trouwens al geprobeerd om je pc naar een herstelpunt terug te zetten voor die update? Zou ook nog kunnen helpen !
Ik weet wel zeker dat we niet van java af gaan hoor misschien zou Nick hierover zijn mening/uitleg eens kunnen tikken.Lena goes live!! - Geplaatst op 21-januari-2009 21:03Lena dank voor je uitleg
maar ik ga niks naast explorer downloaden, tis de laptop van vriend he..
en we hebben natuurlijk al herstelpunt gemaakt van voor die update !
Groetjes - Geplaatst op 22-januari-2009 09:40Hijsfijn Anabar, zal ik maar zeggen;)
Toch wel raar he, de ene keer kan het wel, dan weer niet
Maar als het soms wel lukt, en soms niet! kan er bij mij niet in, dat het aan de computer ligt...mja.
We tobben lekker verder meid, en ik vlieg soms ineens weer binnen, en ik ben blij dat wij niet de enige zijn.....
Na alle mogelijkheden nagelopen te zijn, heb ik me er bij neergelegd.

GroetjesIk heb geen horloge, ik heb de tijd.... - Geplaatst op 22-januari-2009 10:42Hey Hijsfijn ... das inderdaad heeeeeeeel fijn
af en toe wel en af en toe niet. Das nog vreemder he... hihi
maar die herfstboom van -------bezig met laden heb ik al tijdje niet gezien..
ach ja , tis niet anders
groetjes trug
- Geplaatst op 22-januari-2009 15:13Ook ik ondervindt moeilijkheden met het chatten en velen met met mij.
Lena, zoals altijd zeer actief , heeft wat mogelijke oplossingen aange-
dragen en dat siert haar !
Ik ben echter van mening dat niet de chatters maar de Beheerder(s)
van Justchat het ontstane ongemak dienen op te lossen !!!
Ik ben benieuwd !!!!
groetjes, CARL - Geplaatst op 22-januari-2009 15:17ja lena doet niet anders dan haar best...........dank Lena...
maar ik ga na het weekend wel ff nick aanschrijven ofzo...dit is niks !!
jammer hoor...
groetjes Anabar - Geplaatst op 22-januari-2009 15:56Ik geef hem geen pannenkoeken voordat dit opgelost is!
"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin - Geplaatst op 22-januari-2009 16:14pannekoeken ??
ha ha
strak plan, miep !! - Geplaatst op 22-januari-2009 21:30sinds de update van java dus?Hostje.nl
- Geplaatst op 22-januari-2009 22:46ja Nick , bij mij lijkt het vanaf update... 6.1 kan dat ???
- Geplaatst op 23-januari-2009 07:55Miep,
ben nou niet zo hard voor MM hij was je pannenkoeken donderdag zo aan het aanprijzen, ik had het over zelfgemaakte, zei MM nee die van Miep, kennelijk kan niks daar tegenop
en Anabar tja wij in de bewoonde werels hebben geen last met inloggen. lol, wel er vervelend voor je hoop dat het snel is opgelostVen wijzigde dit bericht op 23-januari-2009 07:56 met 26% - Geplaatst op 23-januari-2009 09:31zou je misschien nog kunnen vermelden of je vista hebt? en wat voor virusscanner gebruik je?Hostje.nl
- Geplaatst op 23-januari-2009 10:27Hey Nick..
Hier Vista .... en virusscanner van Ziggo
dank voor het meedenken ! - Geplaatst op 23-januari-2009 12:58

Even Nick lekker maken zodat hij weet waar hij het voor doet
Lena goes live!! - Geplaatst op 23-januari-2009 14:17Er zijn meerdere die last van de storing hebben en dat
beperkt zich dus niet tot enkelingen !!!
Ontgaat de Admin dit misschien ???
CARL - Geplaatst op 23-januari-2009 14:35Ik gebruik Windows XP en
McAfee Virusscan Enterprise 8.5.Oi
CARL - Geplaatst op 23-januari-2009 16:45Vista Home Premium, voorheen Kaspersky, ook problemen, nu Avast, niks verbetertIk heb geen horloge, ik heb de tijd....
- Geplaatst op 23-januari-2009 19:12Hier geen inlogproblemen.
Fijn dat je het oppakt Nick!
Nee nee ik ga niet zoenen
Miep wijzigde dit bericht op 23-januari-2009 19:13 met 54%"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin - Geplaatst op 23-januari-2009 19:53ik ga even vragen om de cache van jullie broweser leeg te maken:
http://www.java.com/nl/download/help/webcache.xmlHostje.nl - Geplaatst op 23-januari-2009 19:56anders wil ik vragen om eens java te verwijderen en java 5 te installeren:
http://java.sun.com/javase/downloads/previous.jsp
kijken of het dan wel lukt.Hostje.nl - Geplaatst op 24-januari-2009 10:53Yehhhhhhhhhhh hier gelukt met je laatste advies..
ik durfde java niet te verwijderen daar Lena daar ook rare verhalen over hoorde...
maar nu op jouw advies java verwijderd en java 5 geinstalleerd !!
en ja hoor, ik zag een groen bolletje !!! joeppie, dank
en ja hier je beloofde virtuele pannekoeken.... - Geplaatst op 24-januari-2009 12:46Geweldig nu hoop ik dat de anderen dit wijze advies ook opvolgen en daarna geen problemen meer hebben.
Nick Thanks en geniet van je pannenkoeken
Lena goes live!! - Geplaatst op 24-januari-2009 17:37Toppie!"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin