Dit onderwerp heeft 156 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 27-augustus-2011 11:13.
Plannen voor vandaag..
- Geplaatst op 24-oktober-2009 19:48Vertel (al dan niet in grote lijnen) wat er op het programma staat in je leven/huishouden/werkdag, etc...
- Geplaatst op 24-oktober-2009 20:19Dit is net zoiets als ons koffiehoekje he waarin we dat op een speelse wijze doen.
We zullen eens ff zin of mensen er behoefte aan hebben dit zo concreet te doen.
Wel leuk dat je mee denkt Skip
Ga zo door
Lena goes live!! - Geplaatst op 24-oktober-2009 20:21ja, maar daar staat echt alles door mekaar, dit is wel iets overzichtelijker..
- Geplaatst op 25-oktober-2009 10:15Vandaag.....eeuh.....
denk....
denk......

opruimen en leren....."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op 25-oktober-2009 10:47Vandaag.....
Uitgebreid ontbeten
Vanmiddag visite
Met de visite een flinke wandeling maken
Vanavond bankhangen
Ow ja en ik kom natuurlijk nog wel weer ff jullie vervelen hier lolLena goes live!! - Geplaatst op 25-oktober-2009 11:33jaaaaaaaaaa vanaaf lekker rocken met de band!!!!!
- Geplaatst op 25-oktober-2009 11:39ik ga zo naar benjaminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :p-SABonline.nl -
- Geplaatst op 25-oktober-2009 15:42tog niet benjamin...
ziek in bed :s-SABonline.nl - - Geplaatst op 25-oktober-2009 18:05ik ben vanochtend, nadat ik heerlijk tot bijna 10 uur heb kunnen uitslapen, naar mijn ouders gereden, even met mijn dochter gespeeld die daar verblijft, en tussen de middag gegeten.. daarna moest ik gaan basketballen in Bree (Belgisch-Limburg), ben nu weer thuis..
Zometeen eten, daarna zien we wel, even naar italie bellen waar vrouw en ander kind verblijven - Geplaatst op 26-oktober-2009 10:26over een uurtje richting kantoor, daar ben ik wel tot ver na etenstijd (maar de lasagne is al klaar
). vanavond tennissen - Geplaatst op 26-oktober-2009 10:30ziek in bedje liggen-SABonline.nl -
- Geplaatst op 26-oktober-2009 11:47uhmmm...me rustig houden en straks weer even ter controle naar de huisarts
- Geplaatst op 26-oktober-2009 12:11Zo zit op wacht op een tellefoontje van de huis arts wil iets hebben voor mijn spier pijn kan niet stil zitten en chetten lang aat ook niet dus ik wil eigelijk zooooooooooooooooooooooon
- Geplaatst op 26-oktober-2009 12:13Lol dan zal je daar een warm land moeten afreizen Eva

vandaag de fitnes weer vol opgepakt ben nu moeeeeeeeeeee.
Straks maar ff nog wat aan het huishouden doen
Lena goes live!! - Geplaatst op 30-oktober-2009 08:31ik heb nog een vrije ochtend vandaag, vanmiddag nog naar een klant in Luik, dicht bij huis dus gelukkig. na het eten ga ik verder met het opzetten van een Minitrix spoor-stelsel met Lucca
, een passie van mijn vader (hele kleine treintjes zijn dat) - Geplaatst op 31-oktober-2009 16:22praktisch de hele dag met de kinderen op pad geweest, we zijn net thuis.. na het eten ga ik via mijn ouders naar Roda-Twente in Kerkrade, m'n vader gaat mee..
- Geplaatst op 02-november-2009 16:05thuis gewerkt, nu even echt tijd voor mezelf, zometeen Lucca ophalen van school.. vanavond ga ik naar Genk-Cercle Brugge, altijd leuk!

- Geplaatst op 05-november-2009 08:32Ik denk dat ik maar gewoon ga werken.... ik was vrij voor de kinderen, maar die krijg ik weer niet mee...."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed
- Geplaatst op 05-november-2009 09:22ik had vanochtend naar Leuven moeten gaan met de trein (auto is even geen optie), maar ook op dat traject rijden vandaag geen treinen, zoals in heel Belgie niet..
dus dat gaat niet door, ik werk nu thuis, de kinderen zijn weer bij het kinderdagverblijf/op school.. zometeen naar de huisarts - Geplaatst op 05-november-2009 19:56Plannen voor vandaag zijn uitgevoerd
Boodschappen gedaan
mijn zieke neefjes bezocht
tandarts gebeld
stoeien met de grote pc
huishoudelijke taken
chatten daar was het net weer voor met die regen
En nu bankhangen
Lena goes live!! - Geplaatst op 09-november-2009 09:00ik moet zometeen met een collega naar een klant in Duitsland, Frankfurt om precies te zijn. dus dat word lekker doorrijden over de Duitse snelwegen, wel pas laat dus thuis..
- Geplaatst op 04-december-2009 12:03Gisteren heeft een jongere mij geprobeerd op mn neus een tik te geven (met nadruk op geprobeerd), dus vandaag weer verder met deze knaap om dit gedrag eruit te
slaanbehandelen....
"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op 06-december-2009 11:17Vandaag gaan we sinterklaas vieren met mijn familie .
Mijn neefje van 5 en zijn zusje van 11 zitten nu al in spanning ...
En ik ook wel een beetje want stel hij neemt me mee in de zak naar spanje lol ......:PLena goes live!! - Geplaatst op 06-december-2009 21:38Nee lena dat gaat niet door je ben hier nodig maar was een heerlijke dag om bij te komen, en morgen weer zwemmen
- Geplaatst op 08-december-2009 09:16we zijn allebei thuis aan het werken (nou ja, ik moet eigenlijk nog beginnen, maar het valt enigszins mee vandaag), en er moet nog wat snoiewerk gedaan worden in de tuin, en de overkapping van het zwembad kan ook worden afgespoten