Dit onderwerp heeft 108 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 22-februari-2012 17:09.
Nieuws berichten
- Geplaatst op 15-december-2011 15:17Even nog reageren op de moord hier in almelo.
Gisteren kwamen we er achter dat de dader bij mijn dochter in de klas heeft gezeten.
Hebben toen de kleuterklas film nog eens bekeken ..Een lief klein mannetje welke een moordenaar geworden is pfffffff Kende zijn ouders ook behoorlijk goed in die tijd en mijn gedachten gaan dan ook na hun uit.Lena goes live!! - Geplaatst op 13-februari-2012 15:32Mariah Carey dood gevonden in een hotelkamer, vlak voor de uitreiking van de Grammy's zaterdagavond.... ik keek er niet echt van op...al was ze natuurlijk wel pas 48 jaar jong!!!
- Geplaatst op 13-februari-2012 15:34kijken of iemand oplet, het moet natuurlijk Whitney Houston zijn, brrrr..
maar wijzigen van de naam lukt niet, hmmz..
update_message.classes.inc.php 881 file_exists (string)
update_message.classes.inc.php 1462 board->store_diff (string,integer,string,string,integer)
update_message.classes.inc.php 500 message->update (array)
forum.init.php 200 engine->parse ()
forum.php 26 require (string) - Geplaatst op 15-februari-2012 13:04hahah ik wil hier ook wel mee discuteren over het nieuws.
Ja ik denk dat ze gewoon dronken was in haar bad. Misschien met enkele drugs maar ja het is gebeurd... - Geplaatst op 15-februari-2012 21:09ja is niet meer teverandere maar ze kon mooi zingen
- Geplaatst op 16-februari-2012 10:19Ik heb gistere nog enkele andere klassedames beluisterd.
Dit liedje vond ik zo goed het zit nu nog in mijn hoofd
http://www.youtube.com/watch?v=RFz3llHuoXo&feature=related - Geplaatst op 21-februari-2012 09:13wat een non(sens)-nieuws over Prins Friso zeg, wat een waanzin daar met al die journalisten in oostenrijk! Laat die familie lekker met rust, my god. Als het om de familie Jongejans uit Lutjebroek had gegaan, kraait geen haan er naar.
Ik zeg echt niet "eigen schuld, dikke bult" als je in lawinegevaarlijke tijden toch buiten de pistes gaat, maar slim is het allerminst geweest. - Geplaatst op 22-februari-2012 16:52Het kwam nog niet in het nieuws maar ik vond dit toch wel schokkend:
http://www.vier-voeters.n ... idcontent=3063&language=2
Voor sportkleding wordt er gewoon dons gebruikt waarbij ganzen levend geplukt worden. Zelfs ganzen uit de foie gras sector. Ik vind dat zoiets smerigs. Dat mensen zo kunnen zijn, is mij een raadsel! Ik heb meteen die brief gestuurd en ook 1 naar het bedrijf zelf! Ik hoop dat het snel ophoudt! - Geplaatst op 22-februari-2012 17:09ja ben best konings gezint maar dit is bespottelijk een verslag gever is genoet je hoef toch niet altijd in de ellende van een ander te leven.