1. forum.Justchat.nl
  2. Algemeen
  3. Onzin
  4. Kopenhagen

Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-februari-2012 11:52.

Kopenhagen

1. Afbeelding van jolly

5 berichten
    Lid sinds december 2010

hallo allemaal, ik ga over 3 weken een weekendje naar Kopenhagen. Ik heb via NShispeed wel een gunstig ticket gevonden. Ik hoop dat alles goed gaat, aangezien het nogal een chaos is met dit weer en het treinverkeer. Ik ben ook wel benieuwd of iemand er in de winter wel eens geweest is. In de zomer ziet haast alles er wel mooi uit en is er ook veel geopend. Is er in de winter ook genoeg te doen? Ik heb al wat proberen op te zoeken, maar er is niet veel over te vinden op het internet. Mijn verblijf zit iets van het centrum af, dus ik dacht er ook over om misschien een Copenhagen card te nemen voor 24 uur. Ik vind het alleen niet heel goedkoop, 31 euro. Nu weet ik wel dat het zoiezo niet een heel goedkoop land is, maar heeft iemand positieve verhalen over deze kaart? Of kan ik beter gewoon losse kaartjes kopen?

sab wijzigde dit bericht op 29-december-2010 15:24 met 11%

2. Afbeelding van skip

503 berichten
    Lid sinds oktober 2009
    Genk

ik zou, voordat je gaat, bijvoorbeeld eens via websites informeren of de diverse prachtige attracties en zo volledig open zijn in deze wintermaanden...zoals het Tivoli-park (een soort pretpark, maar dan echt midden in de stad), geen idee hoe dat er in januari uitziet..

Het heeft in Denemarken echt heel flink gesneeuwd de laatste weken, kijk eens een paar dagen van tevoren wat de weersverwachtingen zijn...wil je echt met -3 door een stad banjeren?

3. Afbeelding van jack66

Jack 66 van Driel
    3,657 berichten
    Lid sinds augustus 2010
    Terneuzen

Kopenhage is mooi maar erg druk en niet tevergeten erg duur dus neem maar genoeg ping ping mee

4. Afbeelding van ruudje

5 berichten
    Lid sinds november 2011

Heeft iemand misschien nog tips voor mij? Ik wil namelijk in februari naar Kopenhage. Wat zijn de leukste bezienswaardigheden, restaurantjes, barretjes etc! Mag ik vragen hoeveel je kwijt was voor je treinticket??

5. Afbeelding van Rampstein

9 berichten
    Lid sinds november 2011

Ik had een kaartje voor drie maanden en was binnen drie dagen terug maar mooi dat het was! Echt superdesuperdesuper. Wanneer was dat ook alweer . .

6. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

IK heb geen tips helaas er bestaan vast wel fora die alleen over kopenhagen gaan .
    Succes :)

Lena goes live!!

7. Afbeelding van skip

503 berichten
    Lid sinds oktober 2009
    Genk

gewoon eens op reisweb.nl rondneuzen, heel veel te vinden over landen, steden, etc..

8. Afbeelding van SmokeyNo

5 berichten
    Lid sinds februari 2012

Kopen hagen zo'n mooie stad. Zij hadden er een appartementje gehuurd. Echt zalig

Total: 0.67 | Incl: 0.12, Init: 0.02, Action: 0.64 | DB: 0.02/5, Tpl: 0.63