Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-april-2011 14:31. Dit onderwerp is gesloten!
Kerst-hoek
- Geplaatst op 18-december-2009 22:11Mijn tuin is nog een zooitje met bouwpuin enzo, maar de buren hebben lampjes over de pergola gehangen dus daar geniet ik ook van hihi
- Geplaatst op 22-december-2009 21:07Zo als het zo blijft krijgen we straks weer een zwembad in de tuin,van al die sneeuw die moest smelten
- Geplaatst op 23-december-2009 11:45

De crew van justchat wenst u allen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig 2010
klik hier
Voor iedereen is het weer anders
wat Kerst voor betekenis heeft
saamhorigheid, zingen rond de boom
zingen over de Here Jezus die leeft
verwennen met cadeaus en lekker eten
familiebezoek van je broer of je zus
overal zorgen voor mooie versieringen
en onder de mistletoe hoort een kus
Maar Kerst is voor mij meer dan dat
een moment bezinning van wie je bent
goed terugkijken op het afgelopen jaar
en naar iedereen om je heen die je kent
leren van wat er anders had gekund
jezelf prijzend voor wat je hebt bereikt
het positieve in elkander waarderen
en omarmen wat je leven ècht verrijkt
Kerst, het is een magische periode
waarin ik iedereen een warme tijd wens
met alle dierbaren die u heeft
en vergeet daarbij niet uw naaste mens
houdt van uzelf zoals van een ander
maar zeer zeker geldt dat ook andersom
liefde, vriendschap, geluk en hoop
want daar draait Kerstmis toch ook om…~
Thanks to Ed die dit prachtige gedicht geschreven heeft!!!!
En aan Eva die me die mooie kerstkaart heeft gestuurd!Lena goes live!! - Geplaatst op 24-december-2009 10:20onze Kerstplannen zijn in de war geschopt, maar het ziet er toch nog goed en gezellig uit hoor.. vanmiddag naar mijn ouders, dan zijn we dus met 6 volwassenen en 4 kids, hehehe, drukke boel
Lekker weer uitgebreid eten (gangetje of 7, kleine gerechtjes, tussendoor pakjes uitpakken, etc..) tot laat op de avond.. - Geplaatst op 24-december-2009 11:11oh ja, het is hier overigens nauwelijks nog wit, het dooit ook nu weer een paar graden..hoe ziet het bij jullie elders in de benelux uit? nog volop een laagje sneeuw, of ook dooiende prut?
- Geplaatst op 25-december-2009 18:04Vanochtend een maagdelijk dik sneeuwtapijt, HELEMAAL KERST,
erg mooi, en toen begon het te regenen...
Prut nu inderdaad. Maar ik vind het wel best: alles weg straks. Weer lekker auto kunnen rijden, ook in de kleine straatjes hier.
Mijn kerstgevoel lag toch wel heel erg bij radio 3 Serious Request, heb geen kerstkaarten verstuurd maar gedoneerd, weg met die malaria. En oh oh oh wat hing er een sfeer in Groningen!
Grettel wijzigde dit bericht op 25-december-2009 18:05 met 30% - Geplaatst op 29-december-2009 07:54ik stof de hoek even af, dan kan het gordijn er weer voor worden gehangen tot volgend seizoen
- Geplaatst op 12-november-2010 16:16O Denneboom O denneboom ja ik ben al klaar voor de kerst

- Geplaatst op 13-november-2010 12:06Leuk zo kerst hoekje ik zag mijn boompje buiten ook nog staan van vorig jaar. Maar je kan je hart op kalen hoor bij de tuincentrums wel leuk begint het al te kriebelen.
- Geplaatst op 13-november-2010 20:28ja bij mij wel hoorkan makkelijk maanden staan op deze manier
- Geplaatst op 01-december-2010 19:24zo ook mijn raam maar versiert

- Geplaatst op 01-december-2010 19:26De advent is afgelopen zondag ook ingegaan Jack.
Staat gezellig hoor.
Ik begin volgende week met de kerst spullen zodra sinterklaas zijn hielen gelicht heeft
Lena goes live!! - Geplaatst op 02-december-2010 09:58ik ga maandag al voorzichtig eens kijken voor een boom...dan is de Sinterklaas-tijd ook officieel voorbij, nog tijd zat voor versieringen, decoraties, etc..
- Geplaatst op 05-december-2010 20:40Wat een zooi op de vensterbank he en dan hebben jullie mijn stoelen nog niet gezien vol met kaarten en postzegels ha ha
- Geplaatst op 09-december-2010 14:52hier staat alles al klaar, zowel de boom binnen als de grote spar buiten zijn opgetuigd, versierd en verlicht

- Geplaatst op 10-december-2010 16:56
- Geplaatst op 10-december-2010 21:54
-SABonline.nl - - Geplaatst op 11-december-2010 13:45
echte prinsessen-boom, kun je er hier ook niet eentje komen maken? - Geplaatst op 12-december-2010 14:34zie je skip ik vind dat nu ook prinssen boom voor sab.
- Geplaatst op 16-december-2010 16:58Zo even mijn openhaard ? aangestoken

- Geplaatst op 02-april-2011 18:36ik heb nu nog steeds een bloeiende kerst ster in huis staan dezelfde als op de vorige plaatjack66 wijzigde dit bericht op 02-april-2011 18:37 met 21%
- Geplaatst op 03-april-2011 10:56Wat goed van je,praat je ermee dat hij nu nog bloeit? lolLena goes live!!
- Geplaatst op 12-april-2011 19:53En nog bloeid de kerst roos ha ha ik wil hem steeds weggooien maar er zitten nog rode bladeren aan
- Geplaatst op 12-april-2011 20:53Ja zou ik ook doen als er iederedag tegen me aan ge l..t word
- Geplaatst op 13-april-2011 14:31Deze gaat op slot tot de maand december.Lena goes live!!