Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-juli-2009 15:10.
Indeling forum vreemd!!!
- Geplaatst op 07-juni-2009 11:20Ik heb sinds gisteren een totaal veranders beeld op het forum .
Vroeger kwam ik gelijk op het laatst geplaatste postje nu staan alle berichten in omgekeerde volgorde.Om een bericht te plaatsen moet je nu eerst helemaal naar beneden scrollen en in tegengestelde richting lezen dan je gewent was.
En als ik op laatste klik kom ik op de eerste bladzij terecht van een topic.
Ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag maar ook op de pc is er iets helemaal anders.
Wie heeft er nog meer last van?Lena wijzigde dit bericht op 07-juni-2009 11:33 met 27%Lena goes live!! - Geplaatst op 07-juni-2009 15:12Lena, wil je eens kijken of je je uitgebreide voorkeuren, met name de volgorde berichten, hetzelfde staan als bij mij:
Voorkeuren wijzigen
Algemeen
AlgemeenAanwezigheid Mijn aanwezigheid op de website is zichtbaar voor andere gebruikers.
Profielberichten Reageren op mijn profiel is toegestaan.
Privé berichten Andere gebruikers kunnen mij een privé bericht sturen
Privé berichten en contacten Alleen mijn contacten kunnen mij een privé bericht sturen
Bevestigingsschermen Toon geen bevestigingsschermen indien er geen fouten optreden.
Reactie overzicht Toon reacties bij reageren.
Pagina navigatie Toon textuele links in plaats van een uitklap lijst.
Bericht volgorde Draai de volgorde om van de berichten (laatste berichten bovenaan).
Laatste actie tonen Maak mijn laatste actie zichtbaar voor iedereen.
Reactieveld Toon reactieveld bij onderwerpen.
Laatste pagina Ga direct naar de laatste 25 berichten bij een onderwerp.
Toon maximaal berichten per pagina.
Gebruikersafbeeldingen Toon afbeelding van gebruikers.
Externe afbeeldingen Toon ook extern gelinkte afbeeldingen van gebruikers.
Fora niet te tonen bij Actieve Onderwerpen / RSS XML"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin - Geplaatst op 07-juni-2009 16:54Deze had ik gisteren al allemaal doorlopen en toen heb ik
Bericht volgorde Draai de volgorde om van de berichten (laatste berichten bovenaan).
Aan gevinkt maar het werkt niet zoals voor heen toen kwam je onderaan uit bij het laatste bericht en bij het deel waar je ook een nieuw bericht kan plaatsen.Nu precies zo als het hier staat de laatste berichten komen idd bovenaan zie mijn printsreens

Zp duidelijker kan ik het niet maken .Maar ben ik nu de enige die dit heeft?Lena goes live!! - Geplaatst op 07-juni-2009 20:20Je schrijft: Het vinkje: draai volgorde van de berichten om aangevinkt: dat staat bij mij dus niet aangevinkt.
Wil je eens kijken of dat het probleem is? Bij onderstaande 4 items staat bij mij geen vinkje:
Privé berichten en contacten Alleen mijn contacten kunnen mij een privé bericht sturen
Bevestigingsschermen Toon geen bevestigingsschermen indien er geen fouten optreden.
Laatste pagina Ga direct naar de laatste 25 berichten bij een onderwerp.Miep wijzigde dit bericht op 07-juni-2009 20:23 met 55%"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin - Geplaatst op 08-juni-2009 11:08Je schrijft: Het vinkje: draai volgorde van de berichten om aangevinkt: dat staat bij mij dus niet aangevinkt.
dat heb ik wel aangevinkt, ik krijg wel gewoon de berichten die als laatst gepost zijn boven aan
moet wel naar benede scrolle om te reageren want daar zei je geloof ik ook wat over toch xD-SABonline.nl - - Geplaatst op 08-juni-2009 12:31Op mijn pc is alles weer normaal maar hier op mijn laptop waar ik internet explorer 8 heb geinstalleerd krijg ik niet gelijk het laatste bericht maar alleen de laatste bladzij en dan bovenaan te zien.
Tot nu toe was het zo als op mijn pc en kreeg ik de laate bladzij en dan gelijk onderaan waar het laatste berichtje geplaats was en het veld waar ik zelf weer opnieuw kan posten.
Ik heb net als Miep beschrijft ook die 4 vinkjes open staan.Lena goes live!! - Geplaatst op 09-juni-2009 17:52ik heb nu 8 erop staan... en tis nog steeds hetzelfde als bij 7... dus hier werkt het normaal
-SABonline.nl - - Geplaatst op 09-juni-2009 18:40Lol dan heb ik een vreemde laptop laten we het daar op houden
Lena goes live!! - Geplaatst op 09-juni-2009 19:05Jaaaaaaaaa ik heb de oplossing Thanks to Sab .
Ze heeft ook de nieuwe internetexplorer erop gezet en zag een extra knop welke ik in moest schakelen om de juiste versie van de site zichtbaar te maken .
Hoppa gedaan en ja het is weer goed
Knopje zit naast bladzij vernieuwen in de nieuwe internet explorer 8
Ow ja het knopje heet compatibiliteits weergave
Lena goes live!! - Geplaatst op 10-juli-2009 14:15Techneut-jes dus,
of zijn het blondjes

- Geplaatst op 10-juli-2009 15:05Ietsie meer respect Hans

Ik ben een wijs blondje en sab is niet eens blond
Lena goes live!! - Geplaatst op 10-juli-2009 15:10en zowiezo :p ik heb et opgelost
dus niks blondje
-SABonline.nl -