1. forum.Justchat.nl
  2. Admin
  3. Vragen/klachten of ideeen
  4. Discussietopic!

Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-november-2008 11:17.

Discussietopic!

1. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

Er zijn mensen die bij bepaalde spelletjes nooit mee doen en anderen vinden juist die spelletjes weer leuk.Misschien goed als je allemaal even aan geeft welke spellen je wel en welke niet leuk vind.Zodat we overbodige spelletjes weg kunnen halen.
    Iik vind wel dat ook al is er maar 2 personen zijn die iets leuk vinden het spel gewoon kan doorgaan wat mij betreft...
    Graag jullie reactie!!!

Lena goes live!!

2. Afbeelding van Ven

683 berichten
    Lid sinds juli 2008

ik heb hier ook spellen die me totaal niet liggen, maar waar anderen heel veel plezier aan beleven, als iets echt niet loopt kunnen we die inderdaad beter weg halen, maar tis wel leuk dat er zoveel zo goed mee doen

3. Afbeelding van Anabar

1,692 berichten
    Lid sinds augustus 2008

ja met twee maakt niet uit, he !!

Als het maar loopt ..

zijn er bij mij ook meerdere waar ik niet veel mee heb, en ieder zijn ding he !!
    En als iets langer dan uhhh een maand geen reactie ofzo, dan maar weghalen denk ik.

Ook super lastig om een leuke te vinden.
    Lukt me nog steeds niet om een gezellige te vinden !!

4. Afbeelding van Miep

1,467 berichten
    Lid sinds augustus 2008

"Vroeger" verdwenen oudere topics gewoon weg na de tijd die ingesteld stond, soms was dat 14 dagen, soms na een maand. Het voordeel daarvan was dat als er weer iets actueels te melden was of iemand zin had om "oude" topics nieuw leven in te blazen deze simpelweg weer terug te vinden waren via de zoekfunctie.
    Is dat niet meer zo?

"Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin

5. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

Ja dit is volgens mij nog steeds zo.
    Hier kan je op trefwoord zoeken maar ook kijken onder een bepaald topic wat er allemaal in het verleden geplaatst is.
    Het ging er even om dat ik gisteren dacht dat forummers vonden dat als er 2 mensne maar in een bepaald topic meespelen ze dit wel erg weinig vonden.
    Maar dat had ik vekeerd begrepen ze vonden ons gewoon heeeeeeeeeeeeel goed in het rijmen hiihihih

Lena goes live!!

Total: 0.64 | Incl: 0.13, Init: 0.03, Action: 0.59 | DB: 0.03/8, Tpl: 0.58