1. forum.Justchat.nl
  2. Algemeen
  3. Onzin
  4. Humor-hoek

Dit onderwerp heeft 232 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 20-mei-2012 20:16.

Humor-hoek

1. Afbeelding van Grettel
    Eywa!

1,013 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Haarlem

Ik moest vandaag zo lachen om dit fillmpje!!!

2. Afbeelding van Hijsfijn
    Googledoos

Hijs fijn
    441 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Rijnmond

Woehaha, dies echt leuk Grettel!

Ik heb geen horloge, ik heb de tijd....

3. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

hihihiih :D

Lena goes live!!

4. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

De drie wensen
    Op een mooie zomerdag loopt een belg over het strand. Op een gegeven moment ziet hij een oude lamp liggen. Hij wrijft er een paar keer open en er komt een geest uit. De geest is heel dankbaar en geeft de belg daarom 3 wensen. De belg denkt even na en zegt dan doe mij maar een fles van de beste wijn die er is en nooit op gaat en een glas. Dus die geest zegt een wirwar van woorden en de fles en het glas verschijnen in de handen van de belg. De belg opent de fles en schenkt zijn glas vol. Hij drinkt het glas leeg en is in de zevende hemel. Na een tijdje begint de geest ongeduldig te worden en zegt wat is je laatste wens? Dus die belg zegt ooh die weet ik allang. Dus die geest vraagt: "en wat is het dan'. Zegt die belg: 'nog zo'n fles wijn'

5. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

DE NAAM IS BLOND

Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
    Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: "Hallo meneer, ik ben Linda... En u verliest uw lading!" , maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.

Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda.. En u verliest uw lading !" , maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te Letten.
    Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes.
    Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur: "Dit is nu al de derde keer... Ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."
    Waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept: "Ja, stomme trut... Ik ben Theo en ik strooi zout!!".

Lena goes live!!

6. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

whahahahaha.

Er zitten twee kerels in de kroeg, de een heeft een houten been en de andere een bochel op z'n rug. Na sluitingstijd staan ze buiten en moeten ze naar huis. De man met de bochel zegt: "Ik snij het stuk lopen lekker af, ik loop via het kerkhof naar huis". De man met het houten been zegt: "Ikke niet hoor, mij krijg je in de nacht niet over het kerkhof heen".

De man met de bochel loopt op het kerkhof en hoort soms wat vreemde geluiden. Plots gaat er een grafzerk open en springt er een trol uit. Hij vraagt aan de man: "Wat heb jij daar op je rug?" waarop de man antwoordt: "Een bochel, hoezo?". De trol zegt: "Hier met die bult!" en pakt de bochel van de man af. De man is in de zevende hemel, eindelijk die verdomde bochel kwijt.

De volgende avond zit hij weer in de kroeg met de kerel met het houten been. Hij vertelt het hele verhaal, en de man met het houten been z'n bek valt open. Hij zegt: "Dat ga ik ook doen vanacht, misschien pakt hij m'n houten been wel af en krijg ik een gezond been terug".

Zo gezegd zo gedaan. Na sluitingstijd loopt de man met het houten been over het kerkhof en hoort ook af en toe wat vreemde geluiden. Plots gaat dezelfde grafzerk open, en springt dezelfde trol eruit en vraagt aan de man: "Wat heb jij daar op je rug?" De man met het houten been zegt: "Niets, hoezo?" Waarop de trol zegt: "Hier heb je een bult!"

7. Afbeelding van Grettel
    Eywa!

1,013 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Haarlem

http://img395.imageshack.us/img395/8604/103py8.jpg

8. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

Ik heb hem toch even hierheen veplaatst Grettel vond hem heel leuk en ook meer in de humorhoek thuis horen hihihihiih

Lena goes live!!

9. Afbeelding van Grettel
    Eywa!

1,013 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Haarlem

Bestaat er dan niet zoiets als kerst-humor Lena??

10. Afbeelding van pasja

henriette neijts
    91 berichten
    Lid sinds juli 2008
    tilburg

Hahaha errug leuk...!!!

Een familie zit samen te eten. De zoon vraagt aan zijn vader "Pa hoeveel soorten borsten zijn er eigenlijk?"

De vader is een beetje verwonderd maar antwoord "Wel zoon, er zijn 3 soorten. Vrouwen van ongeveer 20 die hun borsten zijn zoals meloenen,rond en
    stevig. Tussen de 30 en 40 zijn ze zoals peren, nog altijd mooi maar dan beginnen ze een heel klein beetje te hangen. En na de 50 zijn ze zoals uien."

"UIEN...?!?!"

"Ja, je ziet ze en je moet erbij huilen."

Moeder en dochter horen dit en worden heel erg boos.
    Zodat de dochter aan de moeder vraagt "mams, hoeveel soorten lullen zijn er ?"

De moeder lacht en antwoord "Wel liefste dochter, een man doorgaat 3 fasen, ieder fase is zoals een ander type boom. In zijn 20 is hij zoals een eik, machtig en hard. In zijn 30 en 40 is hij zoals een berk, buigzaam maar betrouwbaar. Na zijn 50 is hij zoals een kerstboom."

"Een kerstboom"

"Ja de wortel is dood, en de ballen dienen als decoratie"

11. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

whihihi. Komt me bekend voor!!! Lol.
    Grapje
    Echt leuk dit mopje.

12. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

"Bij een begrafenis loopt achter de lijkwagen een man met een hond.
    Daarachter lopen nog 500 mannen.
    Vraagt een toeschouwer aan de man met de hond: "Wie wordt hier begraven?"
    "Mijn schoonmoeder" zegt de man.
    "En wat doet die hond er dan bij?"
    "Die heeft haar doodgebeten."
    Och, zegt de toeschouwer, "mag ik hem eens lenen?"
    Zegt de man: "Achteraan aansluiten!""

13. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

whaaaaaaaaa dit is errugggggggggggggg!

Lena goes live!!

14. Afbeelding van Miep

1,467 berichten
    Lid sinds augustus 2008

Hahahahaha allebei erggggg grappig, zit te gieren hier :X :X

Slimme Belg

Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout, toen hij plotseling z'n maat Camiel zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.

Hij herkende de jeep, die was van Lieve.
    Camiel stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht.
    "Allee, Camiel, hoe komt gij aan die jeep?"
    "Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston.
    "Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u g?re ziet,

maar een nieuwe jeep, da's toch wel straf!!"

"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt:

we reden samen in de jeep ergens op een zandweg in nergenshuizen.

Plotsklaps zet Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in.

Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei:

"Camiel,neemt wat ge wilt!"
    Dus nam ik de jeep .....

"Camiel, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent!

Die kleren hadden u toch nooit gepast !!!! "

Je ziet, er zijn ook hele slimme Belgen !

Miep wijzigde dit bericht op 05-januari-2009 18:50 met 85%
    "Verandering is de enige constante factor in het leven." Lynn Austin

15. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Echies leuk deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Afbeelding van Eva

Eva
    4,727 berichten
    Lid sinds augustus 2008

Hahahahahahaha wat zijn ze goed moet ze onhouden maar kan nog even spieken steen goed

17. Afbeelding van Miep

1,467 berichten
    Lid sinds augustus 2008

Zoals jullie allen weten is de autobranche zwaar getroffen door de crisis. Ook in belgie. Zie hier een interne brief welke is verstuurd door importeur VW belgie naar haar medewerkers.

December 12, 2008

MEDEDELING AAN HET PERSONEEL

Geachte werknemer,

Het zal u niet ontgaan zijn dat de wereld thans in een financiële crisis verkeerd.
    Naast de monetaire wereld raakt het nu ook de autobranche.

Zo ook VOLKSWAGEN.

Wij zien ons dan ook genoodzaakt personeel af te stoten maar stellen het zeer op prijs dat een zeer groot deel van onze medewerkers inmiddels akkoord is gegaan met de aangeboden vertrekpremie en daar zo enthousiast op heeft gereageerd.

Een ieder die vrijwillig de firma verlaat, krijgt gratis een POLO.

Namens de gehele directie: bedankt voor uw inzet en veel plezier met uw POLO.

De directie
    Volkswagen
    België

ps: wilt u bij Personeelszaken aangeven of u een polo wenst met lange mouwen of een met korte mouwen?

18. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

Deze is echt geestig.
    Die Belgen toch!!!
    Dokter, helpt u mij alstublieft! Met mijn man gaat het de laatste tijd niet zo fijn", klaagt mevrouw De Boer bij haar huisarts "Waarom windt u zich daarover zo op, mevrouw? Voor dergelijke gevallen heb ik een wonderbaarlijk middel ontdekt, de zogenaamde honingtherapie. U moet uw man de eerste week één pond honing geven en de tweede week twee pond honing en dan zult u wel merken dat het allemaal best weer lukt!" Na drie weken komt mevrouw De Boer weer op het spreekuur. "En mevrouw, hoe gaat het nu met uw man? Alles naar wens?" "Ach dokter, brommen en zoemen doet hij wel, maar steken nog steeds niet!"

19. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

whaaaaaaaaa erg leuk ...

BLOND DAGBOEK!!!

Januari - Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, was veel te strak.

Februari - Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen? Zucht, die passen toch nooit in de typemachine!!

Maart - Voelde me trots..... Puzzel van 100 stukjes was na 6 maanden af! Er stond 2-4 jaar op de doos!!!!

April - Uren vastgezeten op roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!!

Mei - Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest paste niet bij in dat blik van de ranja. Van die instructies klopt ook geen barst!!!!

Juni- Geprobeerd om te gaan waterskiën, maar kon nergens een meer vinden met zo´n kabelbaan erboven.

Juli- Heb een wedstrijd borstcrawl verloren met het zwemmen. Kwam er later achter dat alle andere deelnemer vals speelden. Ze gebruikten allemaal hun ARMEN!!!!!

Augustus - Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Uren op de wegenwacht gewacht. Auto van binnen helemaal nat geworden, omdat het zonnedak open stond.

September- 3 weken op hondenuitlaatterrein gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN NIET ZO!!

Oktober - Haat M &M's..... stomme dingen kun je bijna niet afpellen.

November - 4,5 dag kalkoen gebraden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart

December - Kon 112 niet bellen....."duh"..... stom nummer ook, iedereen weet toch dat er geen "11" knopje op een telefoon zit. Hebben ze vast niet goed !!

Lena goes live!!

20. Afbeelding van Jody

Charlotte
    1,330 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Leidschendsam

Och Lena, ik vind dat wel meevallen hoor.
    Ik zou er elf van de twaalf hetzelfde gedaan / gedacht hebben.
    En ik ben niet eens blond. Lol!!!!!!!!!!!!!!!!
    Goeie dit hoor.

21. Afbeelding van Miep

1,467 berichten
    Lid sinds augustus 2008

Een man met autopech komt bij een boerderij en vraagt aan de boer of hij mag blijven slapen.
    "Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moet je bij mijn vrouw slapen, want ik heb maar één bed. Ik slaap zelf wel op de bank."

De volgende morgen vraagt de boer of de man goed geslapen heeft. "Och dat ging wel. Maar wat heeft jouw vrouw koude voeten!"
    "Dat zal wel" zegt de boer, "ze wordt om 11 uur begraven."

22. Afbeelding van Miep

1,467 berichten
    Lid sinds augustus 2008

Hij blijft leuk! :X

23. Afbeelding van Rhea

246 berichten
    Lid sinds juli 2008

http://i40.tinypic.com/jaawiw.gif
    Lieve mensen laten we dagelijks aan elkaar een portie lach geven ik begin:

Een zoon vraagt aan zijn vader: 'Pap wat is eigenlijk politie?'
    Vader zegt: 'Jongen, dat is heel eenvoudig, Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ik ben het Kapitalisme. Je moeder beheert het geld, dus is zij de Regering.
    Opa ziet toe dat alles hier ordentelijk verloopt. Hij is de Overheid.
    Het dienstmeisje is de Arbeidersklasse.
    Wij hebben allen maar één doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij Volk.
    Je kleine broertje die nog in de luiers poept is de toekomst.'

De zoon denkt na en vraagt of hij er een nachtje over mag slapen.
    's Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat.
    Daarom besluit de jongen onverrichter zake weer te gaan slapen.

De volgende ochtend vraagt de vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
    'Ja zegt de zoon: Het Kapitalisme misbruikt de Arbeidersklasse terwijl de Overheid toekijkt en de Regering slaapt. Het Volk wordt volkomen genegeerd en de Toekomst ligt in de stront.'

Wie volgt met een lach?

24. Afbeelding van Lena
    Lena

Lena
    8,999 berichten
    Lid sinds juli 2008
    Almeloooooo

Ik heb je topic even hier bij in de humor hoek geplaatst Rhea om het overzichterlijk te houden!

Lena goes live!!

25. Afbeelding van Rhea

246 berichten
    Lid sinds juli 2008

Oke bedankt Lena en Ven groetjes

http://i39.tinypic.com/2lx9xg0.jpg

Total: 1.17 | Incl: 0.1, Init: 0.02, Action: 1.15 | DB: 0.02/8, Tpl: 1.12