Dit onderwerp heeft 232 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 20-mei-2012 20:16.
Humor-hoek
- Geplaatst op 25-juli-2008 14:10Er komt een brunette bij de dokter en ze zegt" dokter mijn hele lichaam doet zeer!, echt alles wat ik aanraak" zegt de dokter dat kan niet, maar laat maar zien!" Dus de brunette raakt haar elleboog aan en gilt het uit van de pijn. Daarna raakt ze haar enkel aan en weer schreeuwt ze het uit. Dokter "je bent van jezelf geen brunette he?" zegt ze "nee, van nature ben ik blond". "dacht ik al zegt de dokter, want je vinger is gebroken!!".Lena goes live!!
- Geplaatst op 26-juli-2008 13:38Moeder maakt op een dag de kamer van haar zoontje schoon. Onder zijn bed vindt ze een SM-magazine. De moeder raakt hiervan helemaal van haar stuk. Ze verbergt het blad totdat haar man thuis komt en laat het aan hem zien. De man bekijkt het blad en geeft het, zonder een woord te zeggen, terug aan zijn vrouw. Uiteindelijk vraagt ze: "Nou ... wat kunnen we hier aan doen?" De man kijkt haar aan en zegt: "Tsja, ik denk dat een goed pak slaag niet erg veel helpt!"
- Geplaatst op 30-juli-2008 14:04Met de Olympische Spelen in het vooruit zicht heb ik hier een cursus Chinees voor jullie.
Chinees dom blondje........................ dom ding
Chinese minister van verkeer............. om lei ding
Chinese visser.................................Pa ling
Chinese drugshandelaar.....................Do ping
Chinese kont..................................Wang snee wang
Chineese scheet..............................Wang snee wang pang
Chinees toiletpapier..........................Wang snee wang behang
Chinese luier...................................Wang snee wang vang
Chinese schoonmoeder.......................Tang
Chinese schoonvader.........................Bang van Tang
Lena goes live!! - Geplaatst op 30-juli-2008 14:41Woehahahahaha!!!
- Geplaatst op 30-juli-2008 17:10Volgens mij lach je het hardst om bang van tang hihihihihihLena goes live!!
- Geplaatst op 02-augustus-2008 16:20Dit bericht van Henk heb ik op deze manier even verplaatst totdat ik weet hoe ik verplaatsen kan naar subrubrieken.
Komt een man bij de pastoor om te biechten. Zegt die man: pastoor, ik ben 56 jaar, ben 32 jaar getrouwd en heb vannacht zo'n geweldige sex gehad met een vrouw van 25.
Zegt die pastoor: ga nu naar huis, pers 7 citroenen uit en drink het in 1 teug leeg.
Vraagt die man: is mijn zonde dan vergeven?
Antwoord van de pastoor: Nee, maar dan is wel die grijns van je gezicht.Lena goes live!! - Geplaatst op 02-augustus-2008 16:22Ook dit bericht welke van Jody is heb ik even op deze manier verplaatst.
Humoritstische wijsheid.
Zal ik de pizza in vier of in zes stukken snijden?
In vier, want zes stukken krijg ik nooit op.Lena goes live!! - Geplaatst op 02-augustus-2008 16:53Goed gelukt Lena!

- Geplaatst op 03-augustus-2008 12:00Hoe noem je een vrouwelijke electricien
Een stekkerdoos
Hoe noem je een vrouwelijke tuinman
Een snoeipoes - Geplaatst op 03-augustus-2008 12:03

- Geplaatst op 03-augustus-2008 12:54wat was was toen was nog geen was was? Is!
- Geplaatst op 04-augustus-2008 14:13Hoe een leestekentje de context van een zin volkomen kan veranderen.
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten! - Geplaatst op 28-augustus-2008 15:57Jeroen wou zeggen: " buitensporig"
maar "borenspuitig" kwam er uit.
Een poging om het weer goed te maken
had "sporenbuitig" tot besluit
Nog bleef de man naar juistheid strevenen
en "spuitenborig" werd de klank
Toen zag hij af van verder pogen
en sprak ;"Meneren, ik zeg U dank,
dat gij de daad hier voor de wil naamt
een goedheid die u zelv, vereert
maar die ik toch ook wel verdiend heb
want ik zerg het goed, maar 'k meen 't verkeerd
ik zal echter nu de mond maar sluiten
want naar een spreuk, zo waar als oud,
Die zeker al de heren kennen
Is spreken zwijgen, zilver goud.
E. Laurillard - Geplaatst op 01-september-2008 11:30Twee ezels breken in. Na afloop willen ze de boel in de fik steken.
Vraagt de ene: "Weet je zeker dat de lucifers het doen?"
Zegt de andere: "Ja ik heb ze gisteren allemaal uitgeprobeerd!" - Geplaatst op 01-september-2008 18:50Een man is als type-ex...
Eerst is het je type...
Dan is het je ex! - Geplaatst op 12-september-2008 16:39Dronken man
Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping - Geplaatst op 22-september-2008 10:47

MuhahahahahahaAls je dit leest, weet dan, dat onderzoek uitblijkt dat, (gebaseert op meningen) dit lezen tijdverspilling is - Geplaatst op 22-september-2008 18:40Kon hem niet copieren,
maar hier een link naar leuk WOK grapje..
http://www.ad.nl/fun/stri...amgasten&datum=2008-09-18
lachuh - Geplaatst op 22-september-2008 20:02hihihihihiiiii!!!
- Geplaatst op 24-september-2008 16:24Er komt een Belg bij een Nederlander over de vloer, de aandacht van de Belg valt gelijk op het prachtige berenvel die op de grond ligt. De Belg vroeg hoe hij eraan was gekomen, en de Nederlander zei: "U moet voor een berenhol gaan staan, en beer! beer! roepen, en dan komt de beer uit zijn hol en schiet je hem neer." De Belg gaat dit dus ook uitproberen. Na een tijdje hoorde de Nederlander dat de Belg in het ziekenhuis lag. Hij vroeg hoe het kwam, en de Belg antwoordde: "ik riep beer! beer! voor een berenhol, en toen kwam er ineens een trein uit!
- Geplaatst op 29-september-2008 19:43goed naar het kruisje kijken!

sab wijzigde dit bericht op 29-september-2008 19:43 met 30%-SABonline.nl - - Geplaatst op 29-september-2008 20:35Volgens mij word ik helemaal high van dat kruisje!!!!!!!!!!!!!!!
Lol!!!! - Geplaatst op 30-september-2008 11:46En niet knipperen met de ogen anders ben je terug bij af
Lena goes live!! - Geplaatst op 30-september-2008 13:17Gek he???Optiscg bedrog, heet dat niet zo???
Op een gegeven moment zijn de roze bolletjes verdwenen.
Heb je nog meer van die leuke dingen, Sab??? - Geplaatst op 30-september-2008 17:27ja ik ben ff aan googlen :p op school hadden we leuke! maar die kan ik niet vinden! doe me best
-SABonline.nl -