Dit onderwerp heeft 21 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 29-december-2010 21:59.
Films [algemeen]
- Geplaatst op 24-oktober-2009 20:19Hier kun je alles kwijt wat betreft de laatste film je hebt gezien, hetzij in de bioscoop, hetzij op video (is dat er nog??
) of DVD, etc..
Ook reviews en previews van films zijn hier welkom, dus ook kijktips... - Geplaatst op 24-oktober-2009 20:26Deze hebben we nog niet

Ik zelf heb als laatste oorlogswinter naar het boek van Jan Terlouw gezien welk ik erg goed vond .Lena goes live!! - Geplaatst op 24-oktober-2009 20:29wij op woensdagavond gezllig met zijn tweetjes naar Pulp Fiction gekeken, was echt de zoveelste keer, maar die verveelt echt nooit, heerlijk goed !
- Geplaatst op 25-oktober-2009 10:11Vorige week heb ik een nachtje doorgehaald en 4 films gekeken:
Babylon AD - Aanrader,goede onderhoudende actiefilm
100 feet - met Famke Jansen, ook aan aanrader, leuke thriller
Race to Witchmountain - de remake van de bekende film begin jaren tachtig, aanrader!
Antichrist - Bizarre film, maar met een mooie symboliek. De naam is erger dan dat de film is, maar het is niet een film voor de teerhartige onder ons
"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op 26-oktober-2009 11:38Heb van de week lekker een stel 'no-nonsens' films gekeken.
The Proposal
G-Force (echt wat voor een cavia-freak als ik)
27-dresses
maar heb ook weer ff zitten janken om: The Green Mile!
zalig!!!! - Geplaatst op 09-november-2009 09:02we hebben een pre-voorstelling gezien van "2012", de nieuwe rampenfilm.. viel mee nogal wat tegen om eerlijk te zijn, wel goede special effects en zo
- Geplaatst op 18-november-2009 00:15Van het weekend heb ik Ink gezien...voor mij een prachtige, maar ook een hele confronterende film...definitieve tranentrekker voor mij....
Verder voor de asiamania fans onder ons... Goemon erg onderhoudend en zeer mooie actiescenes
Als derde Terminator Salvation was wel grappig, al miste ik de echte Terminatoractie erin. Verhaal was wel onderhoudend genoeg vond ik."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op 19-november-2009 09:51Cars- special edition
met Lucca samen naar gekeken - Geplaatst op 08-december-2009 09:19oeh, gisteravond samen naar Flightplan zitten kijken, lang leve digitale tv zodat o.a. sbs6 hier te zien is.
Ik had hem al eens gezien, maar het blijft een goede spannende film, en Jodie Foster vind ik zowiezo erg goed !! - Geplaatst op 09-december-2009 21:47The Green Mile, ook een van mn favo's, kan na 4x nog janken om die film, is er al iemand naar "Komt een vrouw bij de dokter' geweest?Ik heb geen horloge, ik heb de tijd....
- Geplaatst op 09-december-2009 21:48Nee nog niet geweest, ik heb wel het boek gelezen, en ben er wel benieuwd naar.
- Geplaatst op 24-december-2009 10:26ja, wij wel, was erg aangrijpend vond ik...je zou echt een hekel aan die man kunnen krijgen, zo intens gespeeld.
we zijn inmiddels ook al naar de duurste film aller tijden geweest, "AVATAR".. we hebben de 3D-versie gezien, waaaanzinnig goed is ie!!!
(mag ook wel voor die dikke 400 miljoen aan productiekosten..) - Geplaatst op 24-december-2009 17:02Ik heb het iets eenvoudiger gehouden .We hebben deze week dvd''s gekeken van Bartje.....ja die Bartje die niet bidden wilde voor bruine bonen.
Best wel weer leuk deze serie weer eens te zien.
En naar" komt een vrouw bij de dokter" ga ik zeker nog naar toe!Lena goes live!! - Geplaatst op 25-december-2009 12:35ja, het is niet voor niets een geweldige bioscoophit, ook hier in Belgie zaten de zalen vol!! en dan moet de DVD tijd dus nog komen...
- Geplaatst op 26-december-2009 18:52Mijn film-dag:
Julie & Julia
http://www.youtube.com/watch?v=vjvJHsJD8ic
Feast of love
http://www.youtube.com/watch?v=6H_fmBCS5tU
The Proposal
http://www.youtube.com/watch?v=kPgZcW8MCaA - Geplaatst op 27-december-2009 11:06LIjkt me een goede keuze.
Lena goes live!! - Geplaatst op 29-december-2009 07:55Doe mij daar maar een Sleepless in Seattle tussen
en Home Alone 2 of zo 
- Geplaatst op 20-mei-2010 12:28gisteravond naar de "nieuwste" versie van Robin Hood geweest, is een heel andere kant van het verhaal dan bijv. die film met Kevin Costner een flink aantal jaar geleden..
is een aanrader, Russell Crowe doet het goed!
Prince of Persia gaan we binnenkort ook nog heen, zijn echte films voor mij
- Geplaatst op 13-november-2010 20:27We hebben weer een bioscoop in Terneuzen
- Geplaatst op 18-november-2010 10:21het eerste deel van de slotfilm van Harry Potter draait in de bioscopen vanaf deze week ! Wij gaan morgen of zaterdag denk ik..
- Geplaatst op 29-december-2010 14:58Heeft iemand Eat,pray, love gezien? Ik vond het wel een leuke film, maar ik vond het een beetje te veel vooroordelen hebben over de landen.
- Geplaatst op 29-december-2010 21:59nee, wel het boek gelezen, aangeraden door een collegaatje van me.. ik vond het erg goed !