Dit onderwerp heeft 2716 reacties, en bestaat uit 109 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 109.
De laatste reactie is geplaatst op 21-mei-2012 17:24.
Fotoplay
- Geplaatst op 25-augustus-2008 14:39yehhhh jody...........thats him...........mr jummy
Ik had idd zijn naam niet vermeld, zou ook te gemakkelijk zijn he...
en wat wil jij zien ??????????????????Anabar wijzigde dit bericht op 25-augustus-2008 14:40 met 29% - Geplaatst op 25-augustus-2008 16:05Ik zou graag zien een gedicht speciaal voor mij gemaakt!!!! Lol.(Grapje)
Een prachtig vuurwerk, zoals gisteren bij het einde van de O.S.Jody wijzigde dit bericht op 25-augustus-2008 16:06 met 36% - Geplaatst op 25-augustus-2008 17:37Onze jody lief en klein.
Drinkt af en toe graag een glaasje wijn.
Ze is vaak gezellig en vol humor maar kan ook wel eens sjaggie zijn.
Vooral als ze wil doen aan de lijn ....
pffff ik ben er niet goed in Jody maar heb mijn best gedaan knufffffff
Deze goed?

Dan wil ik graag een afbeelding van een koe die samen met een dolfijn in zee een duik maakt!!!Lena goes live!! - Geplaatst op 25-augustus-2008 19:42asjeblieft Lena....

En dan wil ik graag........... Een rara snoeshaan !! - Geplaatst op 25-augustus-2008 20:14Wat vind je van deze rare snoeshaan hihihiih

Dan wil ik graag de afbeelding van de vuurtoren van ameland maar dan vanaf onderaan gezien en omhoog kijkend genomen.Lena goes live!! - Geplaatst op 25-augustus-2008 20:27
is dit goed??? tis van onderaf genomenen je moet omhoog kijken als je hem wil zien.
Trouwens die rare snoeshaan komt me ergens bekend voor Lena, kan het ff niet thuisbregen, jij soms?? LOL en dit is de vuurtoren van Ameland natuurlijk. - Geplaatst op 25-augustus-2008 20:31Wat wil jij zien Ven?????
- Geplaatst op 25-augustus-2008 20:45Ho stop het is niet de vuurtoren van Ameland die ik bedoel hij moet echt vanaf de grond genomen zijn en de rode ringen duidelijk zichtbaar.
ja ik ben streng maar we moeten het niet al te makkelijk maken hier toch hihihihiLena goes live!! - Geplaatst op 25-augustus-2008 20:48deze dan Lena ...

dan kan ik Ven verlossen van een nieuwe opgaaf,
als ie goed is Lena
doe mij dan maar zak met ouderwets nougat !!! - Geplaatst op 25-augustus-2008 21:00Jaaaaaaa Anabar deze afbeelding bedoelde ik.

Tis geen zak dus ik wacht wel ff of je hem goedkeurd zo ja mag je vast op zoek naar een
Dan zoek ik een foto van Prinses beatrix op een gebloemde sofa met willem alexander op haar schoot.
Op de achtergrond staat een bos rozen en hangen 2 schilderijtjes aan de muurLena goes live!! - Geplaatst op 25-augustus-2008 21:03oh lekker Lena , ik vind hem primaaaaaaaaaaaa !!
jammie , ga alvast naar Trix met lex zoeken - Geplaatst op 25-augustus-2008 21:24Kijk Lena gevonden !!
was wel ff zoeken maar dat moet ook he,

Geef mij maar, om in koninklijk te blijven,
Willem Alexander die de gouden plakken uitdeeltbij de hockeydames en een van de meiden kust bij de
Olympische spelen... - Geplaatst op 26-augustus-2008 15:51pfffff zoek me een ongeluk hihihihihihihihiLena goes live!!
- Geplaatst op 26-augustus-2008 16:29pompidom pidom pidom,
ja uhhh , jij maakt ze ook lastig hoor Lena,
en anders gaat het hier veel te snel....!! hihihi
Er stond echt een fotograaf achter de Prins, heb het zelf gezien ..hihi
SuccesAnabar wijzigde dit bericht op 26-augustus-2008 16:30 met 22% - Geplaatst op 26-augustus-2008 16:42

Gevondennnnnnnnnnn of is het deze niet die je wil hebben hiihihihih
Als hij goed is wil ik graag een afbeelding van een vrouwtjes gorilla met jong.Deze omhelst ze met haar linker arm hihihihihiih
Ze heeft een dikke buik....lol ja ik maak ze ook niet makkelijk.Lena goes live!! - Geplaatst op 26-augustus-2008 17:01Yehh Lena ...............perfect..
en hij bleef maar zoenen he, maar wel leuk ...!!
Ik ga gauw verder zoeken,
en uhhhh ............omhelst met linkerarm ....pffff
hihi - Geplaatst op 26-augustus-2008 17:11Deze Lena ???

ik wacht wel ff op goedkeuring ........hihi - Geplaatst op 26-augustus-2008 17:19Ik keur hem goed hoor....
Pf moet ze dus wel weer moeilijker maken voor je....hihihihiLena goes live!! - Geplaatst op 26-augustus-2008 17:35Yehh
Ik wil graag, ( weet dat er een boel poezen liefhebbers hier zijn)
twee jonge kittens in het gras, zwart en licht bruin,
met de rug naar ons toe,
en licht bruine poesje heeft pootje om zwarte....!!
SUCCES - Geplaatst op 26-augustus-2008 18:37

ik wil graag een klein bruin kind dat met een grote slang in een badtijl zit
;Phet huwelijk is een insituut waarin je problemen oplost doe je anders niet zou hebben - Geplaatst op 26-augustus-2008 19:05Hebbes !!
Maar ik heb de slang er ff uit gehaald, baby was niet zo blij met dat beest...!!

Kijk maar eens hoe die slang naar het babietje kijkt.............bbbrrr
ik hoor het wel , of het goed is !! - Geplaatst op 27-augustus-2008 00:07nou dit was meer het idee

maar okee goegekeurdhet huwelijk is een insituut waarin je problemen oplost doe je anders niet zou hebben - Geplaatst op 27-augustus-2008 10:04zie je met een beetje creativiteit, kom ik er ook ..hihi
Nou doe mij maar een ....flessenpost, liefst in het water
Succes - Geplaatst op 27-augustus-2008 16:07

Is dit oke, Anabar.
Ik wacht eerst af of je tevreden bent hiermee. Anders zoek ik verder.
Jody - Geplaatst op 27-augustus-2008 16:16

Deze lijkt me beter?