Welkom. Je laatste bezoek was Thursday 09 September 2010 12:40.
Dit onderwerp heeft 42 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 25-08-2010 18:50.
Nieuws berichten
- Geplaatst op Thursday 14 January 2010 18:54Grettel
Eywa!Jeetje Lena! - Geplaatst op Saturday 16 January 2010 09:22skipde slachtoffer-cijfer lopen verschrikkelijk uiteen, van nu al 50.000 tot een verwachting van 250.000, bijzonder triest..
en dat op een dag waarop men het in nederland puur over Jan peter Bak ellende heeft, wat een land is het toch... (daarmee wil ik absoluut niet beweren dat het hier in Belgie anders is hoor, maar puur het contrast benadrukkend) - Geplaatst op Friday 05 February 2010 14:34Lena
Lena - Geplaatst op Friday 05 February 2010 18:26Grettel
Eywa!Ohhh wat een schattig beessie - Geplaatst op Monday 15 February 2010 15:30skip
...triest, het hele land staat op zijn kopquote:Veel doden bij treinbotsing België
HALLE - Bij een frontale botsing van twee treinen in Halle, ten zuidwesten van Brussel, zijn maandagochtend zeker twaalf, maar mogelijk 25 doden gevallen. Minstens vijftig mensen raakten gewond, onder wie een aantal ernstig - Geplaatst op Tuesday 16 February 2010 12:45Lena
LenaDit is een ramp van enorme opvang :((Lena goes live!! - Geplaatst op Monday 22 February 2010 09:25skipenfin, geen sporttopic meer, dus maar hier:
vannacht alweer de 3e Gouden medaille in Vancouver!!! Ireen Wüst op indrukwekkende wijze de 1.500 meter bij het schaatsen!! - Geplaatst op Wednesday 07 April 2010 17:12Lena
LenaD66 wil internetheffing
Als het aan D66 ligt, gaan we belasting betalen op internetverbindingen. Dat staat te lezen in het concept verkiezingsprogramma. Door middel van het heffen van belasting op internetverbindingen wil de partij auteursrechtsorganisatie tegemoet komen en het downloadverbod op auteursrecht afschaffen.
D66 is tegen het omstreden downloadverbod op auteursrecht, net als GroenLinks. Daarvoor is de plaats zou dus een belasting gerekend moeten worden. Uit deze inkomstenbron zouden auteursrechthebbende vergoed kunnen worden.
Vorig jaar besloot het kabinet voor een downloadverbod op auteursrecht. Dat leverde veel kritiek op omdat de consument daar de dupe van zou zijn. Sinds de val van het kabinet staat het auteursrecht weer ter discussie.
Bron http://nl.msn.com/?ocid=hmlogout
Het zal toch niet gebeuren.
Mijn abonnementkosten en dan daarbovenop de belasting .
D66 dit kon je wel eens heel wat zetels kosten..
MaffeMuis het komt nog zover dat je ons mods een bijdrage moet betalen lollllllllllllLena goes live!! - Geplaatst op Wednesday 07 April 2010 20:59tineke
dan wil ik ook mod worden als het betaald word lol - Geplaatst op Thursday 20 May 2010 12:06skipmocht iemand met een Lotto-zakcentje nog een leuk huis zoeken met "zicht", dan is dit wellicht iets:
Huis Manneken Pis te koop voor 3 miljoen
BRUSSEL - Het huis in Brussel waartegen het beeldje van Manneken Pis staat, is te koop voor 3 miljoen euro. Belgische media hebben dat donderdag gemeld. Voorwaarde is dat de koper het beeld van het plassende jongetje ongemoeid laat.
Manneken Pis staat tegen de gevel van een huis op de hoek van de Stoofstraat en de Eikstraat, vlakbij de Grote Markt van Brussel. In het pand zijn nu enkele bedrijven en appartementen gevestigd.
Het oorspronkelijke beeld van het urinerende knaapje dateert uit de 17e eeuw. Het werd in 1817 vernield en vervangen door het huidige afgietsel.
Het beeldje trekt dagelijks duizenden bezoekers.
het is niet te hopen dat de nieuwe eigenaar per "kijkbeurt" een paar Euro entree gaat heffen...dan heb je die 3.000.000 euro er zo wel uit - Geplaatst op Thursday 10 June 2010 14:14Lena
LenaEen dag na de verkiezingen...
Wilders stapt gelijk van zijn breekpunt af...zjn kiezers mogen om zelf mee te regeren, ineens wel langer doorwerken
Beetje zijn aanhang voor de gek houden vind ik het.
Zelf heb ik anders gestemd.
En daar ben ik trots op ,alleen jammer dat we net niet die meerderheid hebben gehaald die nodig was.
Ik ben zeer benieuwd hoe alles nu verder gaat.Lena goes live!! - Geplaatst op Monday 28 June 2010 13:02Perspectivehttp://news.bbc.co.uk/2/hi/business/10184610.stm
Uitgaven Defensie 50% meer dan in 2009.
(bn = biljoen) (1 biljoen = 1.000.000.000.000)
* USA $661bn
* China $100bn (Sipri estimate)
* France $64bn
* UK $58bn
* Russia $53bn
* Japan $52bn
* Germany $46bn
* Saudi Arabia $41bn
* India $36bn
* Italy $36bn
In mijn ogen, zwaar onnodige kosten. - Geplaatst op Monday 28 June 2010 16:51Lena
LenaOp defensie had al jaren geleden flink mogen bezuinigd wat mij betreft.
Wie weet komt het er met een nieuwe regering toch nog eens van.Lena goes live!! - Geplaatst op Thursday 01 July 2010 11:14skip
ja, met name die laatste zin, want we weten nog steeds niets, ook na 2 (in)formateurs !!!quote:Lena schreef op 10 June 2010 @ 14:14:
Een dag na de verkiezingen...
Wilders stapt gelijk van zijn breekpunt af...zjn kiezers mogen om zelf mee te regeren, ineens wel langer doorwerken
Beetje zijn aanhang voor de gek houden vind ik het.
Zelf heb ik anders gestemd.
En daar ben ik trots op ,alleen jammer dat we net niet die meerderheid hebben gehaald die nodig was.
Ik ben zeer benieuwd hoe alles nu verder gaat. - Geplaatst op Thursday 01 July 2010 17:02Lena
LenaEn ze hadden het voor 1 juli nog wel rond willen hebben.Lena goes live!! - Geplaatst op Friday 02 July 2010 07:29skipik denk dat heel veel mensen er nu (even) niet wakker van liggen, en er alleen om kunnen lachen...kinderachtig gedoe, en kiezersbedrog vooral
ik heb ook anders gestemd, daar gaat het niet om, maar het is totaal niet democratisch als de PVV niet eens een (kleine) rol zou kunnen gaan spelen, wat je er ook van moge vinden.. - Geplaatst op Wednesday 18 August 2010 10:22skip
jeetje, het zoveelste familiedrama van 2010:quote:Vader (37) en dochter (3) overleden door brand Delfgauw
Een 37-jarige man en zijn 3-jarig dochtertje uit het Zuid-Hollandse dorp Delfgauw zijn vannacht om het leven gekomen door een brand in hun huis. Dat heeft de politie gemeld.
De brand brak om ongeveer half vier uit in een galerijflat aan de Laan der Zeven Linden.
Moeder
Een half uur later gaf de brandweer het sein brand meester. Acht aangrenzende huizen werden ontruimd, maar zijn inmiddels weer vrijgegeven. Hoe de brand is ontstaan, is nog onbekend.
Volgens De Telegraaf zijn de slachtoffers gevonden in hun slaapkamer. De politie voert gesprekken met de moeder van het gezin. Het is niet duidelijk of zij ten tijde van de brand ook in de woning was[Elsevier] - Geplaatst op Wednesday 25 August 2010 18:50jack66Wij zeeuwen zijn weer eens de klos eerst moesten we al voor de tunnel betalen 4 ¤ per doorgang nu is het weer dat ze de gezondsheiszorg inkrimpen en de mensen steeds verder moeten reizen voor een apotheek dokter ef andere zorgverleners
ik zelf ben iedere maand aanreis kosten150km kwijt omdat er bij ons weinig of geen openbaar vervoer is
Dit onderwerp heeft 42 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 25-08-2010 18:50.