Welkom. Je laatste bezoek was Thursday 09 September 2010 12:34.
Dit onderwerp heeft 1411 reacties, en bestaat uit 57 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 57.
De laatste reactie is geplaatst op 09-09-2010 12:17.
Acteurs op alfabeth
- Geplaatst op Saturday 31 October 2009 10:02antoon
ik moet nadenken hoor !!X= X360 spelcomputer - Geplaatst op Saturday 31 October 2009 15:31Lena
LenaY=Yahoo (zoekmachine)Lena goes live!! - Geplaatst op Saturday 31 October 2009 16:29skipZ= .zip
- Geplaatst op Sunday 01 November 2009 20:22Hijsfijn
GoogledoosEn nu? Weer bij de A beginnen?Ik heb geen horloge, ik heb de tijd.... - Geplaatst op Sunday 01 November 2009 21:24
jup!quote:Hijsfijn schreef op 01 November 2009 @ 20:22:
En nu? Weer bij de A beginnen?
met nieuwe woorden haha-sabonline.nl - - Geplaatst op Monday 02 November 2009 11:09Lena
LenaA= ActiveX (besturing voor bepaalde dingen)Lena goes live!! - Geplaatst op Tuesday 03 November 2009 03:05Ed
Duuuus....wat zei je...?B = Binair
Het binaire of tweetallige getalsysteem is een positiestelsel, waarin een getal wordt voorgesteld door een rijtje van de cijfers 0 en 1. Een dergelijk cijfer wordt in deze context een bit genoemd.
Omdat de geheugencellen van computers twee waarden kunnen aannemen, is er sprake van binaire voorstelling van de opgeslagen informatie. Daarom worden getallen in computers intern voorgesteld als binaire getallen."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op Tuesday 03 November 2009 16:01Lena
LenaC= computerbesturingssysteemLena goes live!! - Geplaatst op Tuesday 03 November 2009 18:29skipD= DivX
- Geplaatst op Tuesday 03 November 2009 20:32Hijsfijn
GoogledoosE = Encoder: een stukje software dat ervoor kan zorgen dat een bestands-
formaat omgezet wordt naar een ander. Bijvoorbeeld van
WAV naar MP3 of van de ene MPEG-soort naar de andere.Ik heb geen horloge, ik heb de tijd.... - Geplaatst op Wednesday 04 November 2009 11:02antoon
ik moet nadenken hoor !!F = FAT 16 en 32 afkorting van File Allocation Table wordt gebruikt om bij tehouden
wat en wwar ies=ts staat op de harde schijf - Geplaatst op Thursday 05 November 2009 08:25Ed
Duuuus....wat zei je...?G = Grafische kaart"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op Thursday 05 November 2009 09:26skipH= Hex color code generator
- Geplaatst op Thursday 05 November 2009 16:44Lena
LenaI= Internet
Lena goes live!! - Geplaatst op Sunday 08 November 2009 11:07Ed
Duuuus....wat zei je...?De vorige J was Java, dus nu een nieuwe:
Joliet
Uitleg
Dit is de naam voor een uitbreiding van het ISO 9660-bestandssysteem voor cd-roms. Het wordt ondersteund door Microsoft en alle versies van het Windows-besturingssysteem sinds Windows 95 en Windows NT. De voornaamste bedoeling is het opheffen van sommige beperkingen inherent aan de ISO 9660-standaard. Deze beperkingen hebben te maken met de bestandsnamen."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op Sunday 08 November 2009 11:20Lena
LenaK=KazaaLena goes live!! - Geplaatst op Monday 09 November 2009 11:08antoon
ik moet nadenken hoor !!L = LAN Local Area Network is netwerk van aan elkaar gekoppelde computers.
Meestal gaat het im kleinere bedrijfjes, waar b.v. meerdere computer een
printer gebruiken enzovoort. - Geplaatst op Thursday 12 November 2009 15:46Lena
LenaM= modem zonder dat kom je niet online
Lena goes live!! - Geplaatst op Thursday 12 November 2009 15:56Ed
Duuuus....wat zei je...?Nanotechnologie
Hoe kleiner, hoe beter
"Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op Friday 13 November 2009 20:24Lena
LenaO= Oem
Original Equipment Manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven. OEM komt vooral voor in de computerindustrie.Lena goes live!! - Geplaatst op Sunday 15 November 2009 10:42antoon
ik moet nadenken hoor !!P= Partitioneren Is paratities maken op je harde schijf b.v. schijf in 2 of meer stukken verdelen zo dat je visueel meerdere schijven hebt. C: D: E: emzovoort - Geplaatst op Wednesday 18 November 2009 00:03Ed
Duuuus....wat zei je...?Q = QoS (Quality of Service)
Kwaliteit van een Dienst. Dit is een poging prioriteiten niveaus in te voeren voor de verschillende soorten data die over een netwerk verstuurd worden. Zo heeft bijvoorbeeld streaming video een hogere prioriteit nodig om een constante beeldkwaliteit te kunnen waarborgen. Het ophalen van e-mail heeft weer een lagere prioriteit, aangezien het niet belangrijk is dat e-mail pakkets in een constant tempo binnen komen."Nitimur in vetitum semper cupimusque negata" ......aldus Ed - Geplaatst op Wednesday 18 November 2009 15:07antoon
ik moet nadenken hoor !!R = RAM Random Acces Memory werkgeheugen van pc - Geplaatst op Sunday 22 November 2009 11:15Lena
LenaS=Software Rot
Internettaal. De reden waarom programma's plotseling niet meer goed werken.Lena goes live!! - Geplaatst op Monday 23 November 2009 16:43Hijsfijn
GoogledoosT=Thumbnail: afbeelding in postzegelformaat (eigenlijk duimnagelformaat).
Afbeeldingen op een cd of website worden vaak weer-
gegeven als thumbnails, zodat je niet telkens het grote beeld
moet laden om te ontdekken wat er precies schuilgaat achter
een bestandsnaam. Je kan de thumbnails beschouwen als
een soort voorvertoning van foto's en/of afbeeldingen.Ik heb geen horloge, ik heb de tijd....
Dit onderwerp heeft 1411 reacties, en bestaat uit 57 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 57.
De laatste reactie is geplaatst op 09-09-2010 12:17.